sobota, 27 października 2012

Warsztaty bento i bento #5

Jako, że wróciłam niedawno z Bento Warsztatów, taki mały review.

Ogólnie było baaaaardzo sympatycznie! Miałam okazję poznać dziewczyny z Japonia Bliżej Bento, Bento Po Polsku oraz Zapisków Kulinarnych Oliko. Wykłady bardzo ciekawe, no a część warsztatowa... sami zobaczcie.
(Dobrze, wiem, te zdjęcia zobaczycie niedługo wszędzie, ale MUSZĘ :P)



Tyle nas było! :P


A to moje :) Wolę dolne pięterko (to z kotkiem), górne.. nie miałam kompletnie pomysłu, co zrobić! No i wyszło takie coś...
Bento oczywiście dedykowane mojemu B., który jak wróci jutro z konferencji, to mam nadzieję, że będzie mu smakowało...

Potem obowiązkowo musiałam coś zjeść. Padło na ramen, jako że na razie do sushi nie jestem przekonana.


Wiecie, jaka to micha była? Aż musiałam do domu wziąć połowę ;)


Nya~!

(teraz wszyscy z warsztatów będą mnie pewnie kojarzyć z tego, jak 'nyanyałam' :3)

Maru

8 komentarzy:

  1. Dzięki za wspólną podróż i udział w warsztatach!!:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. JEJU wszystkie są piękne! Chyba jutro ugotuję ryż i sama pokombinuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku, jakie to słodkie ;o ♥
    Super, super, super, super!!
    Zapraszam do mnie na konkurs:
    http://best-frieend.blogspot.com/
    Pozdrawiam , Klaudiaa ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ musiało być cudownie ;))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Było świetnie i fajnie, że udało się spotkać oko w oko. Śliczne to Twoje bento! Moja relacja już wkrótce. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nyan-bento^^ :D Śliczniusi Ci wyszedł ten kotek. Śliczne bento. Ale Ci zazdroszczę tych warsztatów. Ja niestety mieszkam za daleko i nie mogłam tam pojechać.

    OdpowiedzUsuń
  7. hej hej Nya~ hihi tak, tak, od wtedy będę Cię z tym kojarzyła xP Dzięki za świetną zabawę =') W końcu założyłam tego bloga =') Mam nadzieję, że kiedyś jeszcze razem po'bentujemy~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! No w końcu jesteś :) Ja też dziękuję, może następnym razem też spotkamy się przy pudełku :)

      Usuń