wtorek, 23 października 2012

#3

Drugie bento w nowym pudełku. Przyznam się szczerze, że mam stresa przed warsztatami. Dziewczyny doświadczone, a ja... no, widać :) Patrzę na wiele bento-blogów od dawna, a zaczęłam... parę dni temu praktycznie.

A dzisiaj miałam na wiele nudnych wykładów...



Na górze - ciasteczka zbożowo-czekoladowe-...chyba żurawinowe?, banany, i znowu galaretka pomarańczowa w czekoladzie.


A na dole - sałatka z mieszanką sałat, pomidorem i ogórkiem oraz ośmiorniczkami parówkowymi... no i zawijaski tortillowe z sałatami, ogórkiem, pomidorem i szynką :)

Tak, ciągle sałata... jutro będzie za to brak sałaty ^o^

Swoją drogą... ta ośmiorniczka ma dziwny wyraz twarzy... może wiecie, o co jej chodzi? >.<


Pozdrawiam!
Maru

10 komentarzy:

  1. Omomomomom <3
    To musi być pewnie pyszne :D
    Zapraszam na My top 10 songs ^^
    http://best-frieend.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Klaudiaa ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Warsztaty to dobra okazja to podpatrzenia paru tricków i nauki. ;)

    Mi tam się podobają Twoje benta. Zawsze wszystko wygląda smacznie, a jeżeli dobrze się bawisz przy przygotowaniu go - to jeszcze lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykle to bardziej się spieszę i martwię, czy wystarczy mi jedzonka :) Chociaż jak robię końcowe rzeczy i zaczynam pstrykać zdjęcia, taka fajna radocha jest :)

      Usuń
  3. ośmiorniczka ;D jest zadowolona z tak wspaniałego miejsca w jakim się znalazła
    ha ha super danko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie są te Twoje ośmiorniczki ^^ I mam pytanko. Jak się spisał banan w roli bento? Do tej pory nie odważyłam się go zabrać, bo bałam się, że straci ładny kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, fakt... trochę ściemniał i 'spaćkał', ale był dobry. Teraz sobie myślę, że można było go pokryć sokiem cytrynowym... No i najlepiej brać takie jeszcze zielone banany, wtedy pewnie dłużej wytrzymają. Następnym razem spróbuję i powiem o efektach :D

      Usuń
  5. Mniam, pyszności!!
    Powiem Ci że rozważałam to pudełko ale nie wiedziałam ile jest warte - dzięki za recenzję:) Bo śliczne jest, to fakt <3

    OdpowiedzUsuń
  6. No stress - też biorę udział w warsztatach i na pewno sie czegoś nauczę. Liczą się chęci i dobra zabawa. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda fajnie :)
    Sama bym chętnie porobiła bento, ale nie mam na razie po co, bo i tak siedzę w domu :P

    A ośmiorniczka ma piękną minę Voldzia aka Joniego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 54 year old Administrative Officer Shane Gudger, hailing from Mont-Tremblant enjoys watching movies like Where Danger Lives and Snowboarding. Took a trip to Historic Fortified Town of Campeche and drives a LS. dodatkowe zasoby

    OdpowiedzUsuń