poniedziałek, 29 października 2012

#6

Dziś postanowiłam wypróbować nowe pudełko <3
Niestety, B. praktycznie teraz zajęć nie ma, i pudełka wziąć nie ma po co (chociaż jutro zrobię mu 'domowe' bento), więc musiałam na małe 4h swojej pracy wziąć.

Z pudełeczka od Bentomanii jestem bardzo zadowolona. Najpierw szczerze mówiąc byłam zaskoczona, że takie małe. Ale teraz cenię sobie bardziej takie małe, niż te większe z YR. No, i się mieści lepiej do torebki!




Coś ryż mi się nie chciał kleić po tym curry.. ale kurczaczki wyszły!
Ryż, marchewka, sałata i szyneczka.. no i oczka (z grzywką Pana Kurczaczka) z nori.



Na dole jabłuszka i kaszka czekoladowa... (chciałam, żeby tak 'bleh' nie wyglądała... no cóż, te kolory nie zachęcają, ale jakie pyszne!)


piyo~!

Pozdrawiam,
Maru

5 komentarzy:

  1. Żeby dostać takie bento, to nawet bym udawała, że idę na zajęcia których nie mam. Haha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kurczaczki^^ <3 Twoje są urocze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. No niestety,mam hopla na punkcie kurczaków... Dobrze, że nie widziałaś tych rysunkowych ;)

      Usuń