wtorek, 26 sierpnia 2014

#22

Kolejne bento - zgadnijcie, dla kogo? ;)



Na górze oczywiście pożywny obiadek - smażony ryż po chińsku z warzywkami i kurczakiem.
A na dole?


Michałki! I obowiązkowo camembert. A że chciałam coś do camemberta B. dołożyć (żurawina u nas nie gości...), to wymyśliłam - dżem porzeczkowy! Tym razem z rąk mojej Mamy ;) Kwaskowaty - idealny do serka (mam nadzieję).

Odkryłam, że jak włożę zamkniętą pandę, to trochę pudełko nie chce mi się domknąć. Ale jakoś trzeba było spakować, więc zamknęłam, gumkę założyłam... a tu:


Zdjęcie mówi samo za siebie ;)

Pozdrawiam,
Maru

2 komentarze:

  1. hehe też mam tak z zamykaniem...xD między innymi dlatego kupiłam ostatnio inne Bento Box'y xD Twój B to ma szczęście xP Takie smakowitości dostawać =')) Napisz później jak smakował serek z dżemikiem ='))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjął, zjadł kawałek, uznał, że dobre i odpowiednio kwaskowe (uwielbia kwaśne rzeczy), pomyślał "a, zostawię sobie na później"... a parę chwil potem nic już nie było ;)

      Usuń