wtorek, 6 listopada 2012

#8

W końcu pudełko. Jeszcze dyszę, ale na zajęcia iść trzeba. Znowu zabiegana, ah, chciałabym tworzyć takie śliczne pudełka jak dziewczyny (np. Oliko, czy Magdy)... no, jak się nie ma, co się lubi... ehh...

Do tego zdjęcia mi nie wychodzą! Takie światło mam, że pożal się Boże! I nieważne, jak sztywno rękę trzymam, zawsze się rusznie!

A dzisiaj...



Na górze - penne z sosem śmietankowo-ziołowym i kurczakiem


Na dole - mini kanapeczki z pastą jajeczną, kolejne ciasteczka od Mamy B. (tym razem ze słonecznikiem), i jabłuszka. Wcześniej zamiast jabłka miała być czekolada, ale ją zjadłam przy zamykaniu pudełka... ^.^;


Serduszko to chyba na pocieszenie... coś chyba mnie bierze jesienna chandra (nigdy takowej nie miałam, w końcu musi być ten pierwszy raz).

Do następnego pudełka!
Maru

8 komentarzy:

  1. Nie daj się chandrze! (eh, mówi ta, która w nią wpadła ostatnio _^_). Dobrze masz z mamą B. ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem ;) zastanawiam się, co tym razem da :)

      chandra jest straszna...

      Usuń
  2. Ładne bento, a serducho urocze. Głowa do góry - mnie aparat też się nie zawsze słucha. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hahaha też tam mam Maru, jak robię swoje Bento to zjem połowe składników i potem muszę wymyślać xD Bento bardzo apetyczne ='DD Nic tylko pozazdrościć Mamy B. xP Tak Cię rozpieszcza ='D A światłem się nie martw i aparatem =')
    Serduszko z nori?=>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nori, aczkolwiek dziwnie mi smakowało z tym makaronem :P chyba wolę przy ryżu nori tylko ;)

      Usuń
  4. Moim zdaniem zdjęcia są fajne, bo widzę na nich apetyczne jedzenie (makaron jak dla mnie wygrywa)...nieważne, że się czasem ruszy ręką, czy też światło nawali :) Mam małe pytanie. Ta różowa "trawka" to...? Jest to może coś w rodzaju papilotki? Pozdrawiam i nie daj się jesiennej chandrze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trawka to 'baran', takie przekładki trawiaste do bento (mogą być też nie w kształcie trawy, najbardziej uniwersalne są w kolorze zielonym takie właśnie). oddziela różne produkty, żeby nie mieszały się smaki :) niektóre 'barany' mają fajne wzorki (jak to http://hoikuennobenntou.up.d.seesaa.net/hoikuennobenntou/image/41zhxMdAsdL__SL160_AA160_.jpg?d=a0 - słodkie, nie?)

      Usuń